Meest gestelde vragen

Zijn de reparaties echt klaar terwijl ik wacht?

Created with Sketch.

Wij lossen de meeste reparaties direct op terwijl u wacht onder het genot van bijvoorbeeld een kopje koffie. Dit is uiteraard afhankelijk van de reparaties voor u. Wij raden dan ook aan gebruik te maken van onze Reparatie op afspraak mogelijkheid wij zullen dan tijd voor u reserveren op een door u gewenst moment tijdens de openingsuren en helpen u terwijl u wacht.

Hoeveel garantie is er aanwezig op jullie reparaties?

Created with Sketch.

Wij geven tot wel 1 jaar garantie op originele onderdelen dit is met uitzondering op val, stoot en waterschade.

Komen jullie ook op telefoontoestellen ophalen en terugbrengen?

Created with Sketch.

Jazeker! Deze mogelijkheid bieden wij aan bij Tipo Telecom wel zo makkelijk toch?

Wat is het verschil tussen een copy scherm en een origineel scherm?

Created with Sketch.

Voornamelijk de kleur intensiteit hierdoor lijken dus de kleuren wat fletser. Ook de helderheid van het scherm zal minder zijn. Er zijn veel verschillende soorten copy wij gebruiken de AAAA+ kwaliteit en dit is een van de beste kwaliteiten onder de copy displays onze klanten zijn dan ook vaak verast over de kwaliteit dit is dus ook erg goed en werkt erg fijn!

Hoelang is de garantie op copy schermen?

Created with Sketch.

Op onze hoge kwaliteit copy schermen geven wij 3 maanden garantie met uitzondering van val, stoot of waterschade.

Blijven mijn gegevens wel op de telefoon staan als ik een reparatie uitvoer bij Tipo Telecom?

Created with Sketch.

Wees gerust uw data blijft allemaal netjes op uw toestel staan. Na de reparatie is het toestel weer zoals vanouds en kunt u direct weer uw weg vervolgen. Uiteraard wel na een rest door onze ervaren technische medewerkers. Zodat wij seker weten dat het toestel volledig werkend de winkel verlaat!